fbpx
רקדנית בטן לחתונה - מורן טנצמן I ריקודי בטן לאירוע בלתי נשכח

רקדנית בטן לחתונה

מורן טנצמן היא רקדנית בטן המציעה מופע ריקודי בטן ייחודי, במחיר אטרקטיבי לחתונות עם מגוון ריקודים מפתיעים ומרהיבים שישאירו את כל האורחים עם זיכרונות מאירוע מושלם.


חתונה היא אחד האירועים המרגשים ביותר עבור בני הזוג הנישאים, ולכן אם תזמינו מורן רקדנית הבטן לרקוד בחתונה שלכם זה ישדרג את האירוע פלאים! מורן טנצמן רוצה להעניק לכם מופע רקדנית בטן לחתונה מרהיבה ומיוחדת ביותר עבור הזוג, ולשים את כל הפוקוס על הכלה והחתן, מבלי לגנוב לכלה את ההצגה ועם מטרה אחת ויחידה- לשמח את הכלה, החתן, המשפחה ואת כל האורחים והחוגגים!
בכל אירוע, כל מופע נבנה בשיתוף בני הזוג ובהתאמה מיוחדת לצרכיהם ולאופי הקהל על מנת לספק חוויה מקסימאלית וטובה ביותר לזוג ולקהל האורחים. ניתן גם לשלב רקדנית בטן נוספת אם רוצים ונגן דרבוקה להעשרת האירוע ולהגברת החוויה. בכל אירוע אטרקציות מיוחדות עם טוויסט מדליק.כל מופע הוא איכותי וייחודי, עם תוכן נפלא ומגוון סוגי ריקודים ומוזיקה שתהפנט את כל החוגגים. רקדנית בטן לחתונה היא הפתעה מיוחדת שהאורחים שלכם לא יצפו לה, אבל פשוט יהיו מוקסמים ממנה. מיד בתחילת המופע תראו שכולם נכנסים לאווירה, נהיים קלילים יותר ומחויכים יותר, וכל מי שחשב ללכת הביתה באמצע האירוע, יחשוב שוב ויחזור לרחבה!מורן מגיעה עם המון ניסיון באירועים, להעביר לכם את כל האנרגיות שאיתה היא מגיעה, ולשמח את כל החוגגים ביום המיוחד הזה של החתן והכלה. בחתונה הזו כולם נהנים בלי יוצא מן הכלל! הזמינו את מורן עכשיו ותהיו בטוחים שהאירוע שלכם הולך לקבל ניחוח אחר לגמרי, ססגוני, מעניין, איכותי שימלא אתכם בחיוכים
 

גלריה



צרו איתי קשר

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם עד 12 שעות


לפרטים נוספים:
052-3698697