fbpx
רקדנית בטן למסיבת רווקות - מורן טנצמן

רקדנית בטן למסיבת רווקות


רקדנית בטן למסיבת רווקות זה הדבר הכי מיוחד, מטריף וסוחף שירים לכן את החגיגה! מורן טנצמן תרקיד אתכן עם ריקודי בטן למסיבת רווקות מטריפה וצבעונית, תעביר לכן הפעלה למסיבת רווקות מרתקת במיוחד ותשאיר אתכן עם חיוך ענק וים של אנרגיות לקראת החתונה הקרובה!

חווית ריקודי בטן במסיבת רווקות כזו עוד לא הכרתן...את הערב נפתח בהופעה מהפנטת שתכניס את כל הבנות לאווירה. הבנות ייהנו מסדנה מטריפה עם כל התנועות הבסיסיות של הריקוד. בסדנה תהיה הרבה מוזיקה טובה, ריקודים מיוחדים והרבה צחוק ושמחת חיים.

הכלה תקבל תלבושת מקצועית של רקדנית בטן, וכל הבנות יקבלו גם הן תלבושות צבעוניות ומיוחדות של רקדניות וכולנו נרקוד בחושניות. תוך כדי הערב המענג הזה, נשלב פעילויות רבות ומגוונות, נשחק במשחקים מקוריים ומיוחדים, ונדבר על הכל מהכל. ריקדנית בטן למסיבת רווקות זה תמיד דבר סוחף ומחבר בין כל הבנות, שעושה אווירה משחררת, מצחיקה ומדליקה.

כל הבנות במסיבת הרווקות לא יוצאות בידיים ריקות, כל אחת מקבלת משהו מפנק. עד סוף ההפעלה כל הבנות רוקדות כמו מקצועיות, מתחברות יחד ומגיעות לחתונה כחבורה מגובשת ושמחה, עם זיכרונות קסומים ממסיבה בלתי נשכחת. אם עוד לא יצא לכן להזמין רקדנית בטן למסיבת רווקות זה הזמן!

גלריה



צרו איתי קשר

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם עד 12 שעות


לפרטים נוספים:
052-3698697