fbpx
מורן טנצמן- רקדנית בטן ליום הולדת I ריקודי בטן לאירוע בלתי נשכח

רקדנית בטן ליום הולדת לחגיגה שלא תשכחו הרבה זמן

חגיגות ימי הולדת הן תופעה מקפיצה ולא שגרתית, שכלת/ חתן יום ההולדת לא ישכחו הרבה זמן


מורן טנצמן מופיעה היא רקדנית בטן לימי הולדת מקפיצים ובלתי נשכחים. כל גיל הוא סיבה טובה למסיבה כדי לחגוג אותו בכיף ובהנאה עם רקדנית בטן ביום ההולדת. הופעת ריקודי הבטן מתאימה לכל סוגי הקהל. מורן היא רקנית בטן שעושה ביום ההולדת מופע איכותי ומקפיץ שמתאים לגברים ולנשים גם יחד, בהופעה חד פעמית אנרגטית במיוחד.

הופעות ריקודי הבטן של מורן טנצמן הן איכותיות, מיוחדות ומלאות צבע, כאשר היא נכנסת בתלבושות מרהיבות לכל מסיבה, ועם מוזיקה אותנטית מכל הסוגים מביאה ריקודים בלתי נשכחים שיסחפו את כל הקהל. הנשים יתרגשו ויתחילו לזוז בקצב והגברים ייכנסו לאווירה מושלמת. אין אחד שנשאר אדיש. מורן טנצמן היא רקדנית בטן לימי הולדת שלא שוכחים הרבה זמן. כל הופעה שלה סוחפת ומהפנטת, מרימה את הקהל על הרגליים ומשתפת את כולם במגוון ריקודים מיוחדים ומהנים.

כל ערב מלא חיוכים, רגש וקסם, ומשתתפי המסיבה זוכים ליהנות מחוויה מגבשת ביותר. ישנה אפשרות לשלב סדנה והפעלות ריקודי בטן מיוחדות בכל יום הולדת. סדנאות ריקוד ליום הולדת, משחקים מגוונים ועוד מגוון אפשרויות מחכות לכם עם מורן, שהיא רקדנית בטן מנוסה ומקצועית שיודעת להעביר ערב נפלא לכל החוגגים ולהעניק הרגשה מיוחדת לחוגג/ת המסיבה במיוחד.

בכל גיל יום הולדת הוא אירוע חשוב ומרגש, בו אנו רוצים להעניק מתנה לחוגג ולגרום לו לחוות מסיבה חדשה ומהנה יותר מהשנה שעברה. לא עוד ימי הולדת משעממים וחסרי הומור וקצב, במסיבה הזו כולם נהנים וצוחקים, באווירה קלילה וייחודית הם רוקדים, משתחררים והמטרה של מסיבה מוצלחת מושגת ללא ספק! .

רקדנית בטן ליום הולדת למבוגרים היא מזמן כבר לא מה שחשבתם, היא הרבה יותר מיוחדת ועושה את האירוע הרבה יותר איכותי, זורם, כיפי ומדליק. כל האורחים יוכלו ליהנות ממגוון תלבושות, אטרקציות, הפתעות וריקודים משכרי חושים!

בכל אירוע מורן נכנסת בהופעה מרהיבה, עם ריקוד מיוחד, כשמאחוריה רפרטואר עשיר של הופעות וניסיון בכל סגנונות הריקוד. מורן מפיקה לכם שואו מיוחד עם הכל מהכל. כל מסיבה מותאמת במיוחד עבור החוגגים ומלאת הפתעות.

המסיבה שלכם הולכת לקבל הרבה צבע, אור ושמחת חיים כאשר לוקחים כזו הפעלה לא שגרתית, מקפיצה וייחודית. תנו למורן רקדנית הבטן לעשות לכם את החגיגה ולהשאיר לכם זיכרון מיום הולדת של פעם בשנה!

 

גלריה



צרו איתי קשר

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם עד 12 שעות


לפרטים נוספים:
052-3698697