fbpx
למה כדאי להזמין רקדנית בטן לאירוע או למסיבה?
26 בדצמבר 2016
האם אומרים רקדנית מחול מזרחי או רקדנית בטן?
1 בפברואר 2017

רעיונות למסיבת רווקות

מסיבת הרווקות היא אחד האירועים הכי חשובים בחייה של הכלה לעתיד. במסיבת הרווקות מתכנסות כל החברות של הכלה לעתיד מנקודות זמן שונות בחייה, בנות משפחה, מכרות מהעבודה ועוד. ולכן על ההפעלה במסיבת הרווקות להיות מעניינת, כזו שתגבש בין כל הבנות שנמצאות במסיבת הרווקות שלרוב גם לא מכירות אחת את השניה וגם שתעניין ותשמח את כולן.

להלן כמה דגשים וטיפים שיש לקחת בחשבון כשמתכננים מסיבת רווקות:

  1. מקום– מסיבת רווקות לרוב מכילה בין 10-15 בנות ולעתים אף יותר. יש לחשוב על מקום שיהיה מרווח או שלפחות יוכל להכיל את כל הבנות. בנוסף, יש לקחת בחשבון שרוצים ליצור אינטמיות במסיבת הרווקות ולכן יש לחשוב על מקום יחסית שקט כמו בית או לופט מבודד, הכל כמובן תלוי בכמה שרוצים להוציא במסיבת הרווקות.
  2. הפעלה– ההפעלה במסיבת הרווקות היא אחד הדברים הכי חשובים שיש לדאוג להן מכיוון שזה בסופו של דבר מה שזוכרים מהאירוע. חשוב לחשוב על הפעלה למסיבת הרווקות שתשים את הכלה במרכז העניינים ושתשומת הלב תהיה עליה, אבל שעם זאת גם תעניין ותגבש בין שאר הבנות. ניתן לשלב משחקים, שלעתים נתפשים כילדותיים או בנאליים, אך עם הרבה יין וזרימה של הבנות, הם יהפכו את מסיבת הרווקות לאירוע בלתי נשכח 🙂  , כגון: חבילה עוברת, משחקי פנטומימה בהם העומדת צריכה להציג דמות/ סרט ושאר הבנות צריכות לנחש, 'משחק איברים' בו מראים לכלה לעתיד כמה תמונות של אותו איבר והיא צריכה לנחש איזה איבר הוא של בעלה לעתיד (=דורש הכנה מראש), שאלות ותשובות של הכלה ובעלה לעתיד בנפרד- שואלים את הבעל מבעוד מועד שאלות על הקשר שלהם או על הכלה עצמה ובודקים אם היא עונה תשובה זהה, כל פסילה דורשת שתיית שוט, הפעלות של ריקודים שעושות הרבה שמח במסיבת הרווקות שעושות הרבה שמח ומקפיצות את הבנות ואם רוצים ניתן להביא גם מפעיל/ה שיוסיף/תוסיף תוכן לאירוע.
  3. אלכוהול אוכל– "לא סתם טבעו את הפתגם "הצבא צועד על קיבתו". לא פחות חשוב מההפעלה עצמה במסיבת הרווקות, חשוב גם האוכל שמוגש בה. כמובן שהכל תלוי בתקציב של הבנות- ניתן להזמין קייטרינג מוכן ומעוצב מראש וניתן גם להגיד לכל אחת מה להכין מראש מה שגם יוצר מגוון במסיבת הרווקות. מה שכן.. לא משנה מה אתן בוחרות לא לזלזל בזה במסיבת הרווקות. וכמובן… לא לשכוח את האלכוהול. אם אתן לא נוהגות, תדאגו לשתות כדי לשבור את הקרח בהתחלה ולהשתחרר, וכמובן להפסיק רגע לפני שאתן מאבדות שליטה…

לסיכום, לא משנה היכן בחרתן לקיים את מסיבת הרווקות שלכן או של חברתכן, תדאגו שתהיה במסיבת הרווקותהפעלה עם תוכן, כזו שתקפיץ, שתרגש, שתגבש ושתיצור עניין אצל כל המשתתפות במסיבת הרווקות, תדאגו לאוכל טעים ולאכוהול שיזרום כל הערב וכמובן… תעשו חיים!

כתיבת תגובה