fbpx
רקדנית בטן למסיבת מקווה – הטרנד הכי חם!
26 ביוני 2017
יש לך כאבי גב תחתון? [כדאי לך לקרוא את זה]
30 ביולי 2017

רקדנית בטן לחינה

טקס החינה הוא אחד האירועים הכי שמחים ומקפיצים שיש. טקס החינה הוא טקס אוריינטלי עתיק יומין אותו נוהגים לבצע לפני החתונה, כטקס מעבר מחיים כיחידים לחיי זוגיות. בטקס מורחים חומר אדום-כתום, המופק מעלי צמח החינה בצורה עגולה על כפות ידי החתן והכלה כרמז לצורתו של מטבע כברכה לשפע, לפריון, להצלחה וכסימן למזל טוב.

במסורת היהודית יש פירוש נוסף לשמה של החִנָה, כרמז לשלוש המצוות בהן מצווה האשה:

חלה – מצוות הפרשת החלה מהעיסה

נִדה – מצווה הקשורה בטהרת האישה

הדלקת הנר – מצוות הדלקת נרות שבת

בטקס החינה נזמין את כל האנשים הכי יקרים לנו, וזה לרוב יהיה אירוע מעט יותר מצומצם מהחתונה, ועל כן יש להכין תוכן איכותי לערב החינה, בפרט לטקס עצמו כדי להשאיר את כל הקהל ברחבה ושכולם האורחים כולל החתן והכלה יזכרו את הערב כבלתי נשכח.

ניתן לערוך מסיבות חינה באולם או בבית, הכל תלוי בתקציב העומד לרשותכם ובכמות האנשים. כל עוד יהיה שמח והאנשים ייהנו אין ספק שערב החינה יישאר זיכרון מתוק בלב כל האורחים, אולי אפילו כמו כמו ערב החתונה עצמה.

לגבי התוכן של האירוע- לרוב מנגנים שירים במרוקאית, כמקובל, אבל ישנן עדות נוספות שטקס החינה מקובל אצלן וניתן ללא ספק לנגן גם שיריםגם בתימנית, קפקזית וכיוצא באלה. חשוב לדאוג שתהיה מערכת הגברה איכותית שכל האורחים ייהנו מהמוזיקה, כי אחרת הם ישבו וישתעממו ואין בכלל מה לדבר על ריקודים. ניתן כמובן לשלב להקה חיה עם זמר שבכלל יקפיץ וירים את האווירה. לגולת הכותרת תמיד רצוי לשלב רקדנית בטן לחינה איכותית ואנרגטית.

כשמזמינים רקדנית בטן לחינה רצוי לוודא שיש לה ניסיון בהנחיית טקסי חינה, שהיא יודעת להנחות ולהוביל את טקס החינה ולדאוג שהכל מתנהל כשורה. רקדנית בטן לחינה מקצועית תדע לסחוף את האורחים אחריה, להקים את כולם מהמקומות שלהם ולהובילם לרחבה, להרים את האוויר וגם לדאוג שאחרי טקס החינה כל האורחים ישארו ברחבה ולא ילכו ישר אחרי הטקס הביתה.

ברוב אירועי החינה השמחים מזמינים רקדנית בטן לחינה שגם מרקידה את האורחים, גם רוקדת עם החתן והכלה לפני טקס החינה, במהלכו ולאחר הטקס ומוסיפה המון צבע וגוון לאירוע. ועם זאת, חשוב לוודא כשממינים רקדנית בטן לחינה שהיא עושה הופעה ייחודית אבל גם כזו שמשאירה את כל הפוקוס על החתן והכלה לעתיד ושתשאיר טעם של עוד לקראת החגיגות בחתונה.

לסיכום, לא משנה אם החלטתם לערוך את מסיבת החינה שלכם באולם או בבית, או אם החלטתם על מסיבה רבת משתתפים או מצומצמת חשוב לדאוג שתהיה מוזיקה מקפיצה עם שירים כמיטב המסורת, מערכת הגברה שמספיקה לכל החלל של המסיבה ותוכן איכותי שישאיר את כל האורחים ברחבה, כגון: זמר ולהקה חיה ו/ או רקדנית בטן אנרגטית ומקפיצה עם ניסיון מוכח.

אז שיהיה במזל טוב 🙂

 

כתיבת תגובה