fbpx
יש לך כאבי גב תחתון? [כדאי לך לקרוא את זה]
30 ביולי 2017
למה כדאי להזמין רקדנית בטן למקווה
13 בנובמבר 2017

טיפים לבחירת רקדנית בטן

יש לכם אירוע בקרוב ורציתם להוסיף לו אטרקציה ייחודית, כזו שתוסיף לאירוע פלפל ותהפוך אותו לייחודי. לאחר התלבטויות ארוכות הגעתם למסקנה שאתם רוצים להזמין מופע אמנותי, כזה שיעשה שמח ושישאיר את כל האורחים ברחבה והגעתם למסקנה שאתם רוצים להזמין רקדנית בטן. מעולה! אבל איך בוחרים? היום ניתן למצוא בשוק לא מעט רקדניות בטן, אשר מציעות את שירותיהן לכל מי שמעוניין להפוך את האירוע שלו לאירוע מיוחד ובלתי נשכח, אבל ההיצע הוא כה גדול.

רקדנית איכותית איכותית יכולה להרים את המסיבה, לשמח את האורחים ולגרום לכולם לקום ולמלא את רחבת הריקודים. מדובר על אטרקציה מושלמת, אשר מספקת לא רק שואו לאורחים, אלא מהווה גם פעילות אקטיבית שאמורה ליצור עניין ואווירה שמחה בקרב האורחים. אך על מנת להבטיח את הצלחת האירוע, יש צורך לבחור רקדנית בטן ברמה הגבוהה ביותר. קיימים מספר טיפים לבחירת רקדנית בטן, אשר יבטיחו לכל אחד את האירוע המיוחד והמעניין ביותר:

להלן חמישה טיפים עבורכם לבחירת רקדנית בטן: 

טיפ 1- רצוי לבדוק באיזה סגנון מריקודי הבטן הרקדנית מתמחה. כדאי לדעת כי קיימות רקדניות אשר מספקות ריקוד עממי יותר, ואילו אחרות נחשבות לרקדניות בטן מקצועיות המתמחות בריקודי בטן בסגנון מודרני יותר, או אפילו משלבות אלמנטים מסגנונות ריקוד אחרים. ישנן רקדניות שמשלבות שימוש באביזרים בזמן המופע שלהן: כגון: צעיף, מקל, כנפי איזיס ועוד וכאלה שמתמחות בסגנונות ריקוד פולקלוריים יותר, כגון: ריקוד תימני, בוכרי וכיוצא בזה. חשוב לבחור את הסגנון שהכי מתאים לאירוע ולאורחים שלכם.

טיפ 2- התנהגו כמו במשפט ששמעתי בעבר- "אל תקנו חתול בשק". חשוב לבקש מראש סרטונים ותמונות של הריקודים והמופעים של הרקדנית המיועדת. כדאי לבחון את צורת הריקוד, את רמת האנרגיות שלה (שזה אחד הדברים שהכי חשובים באירוע), רמת המקצועיות שלה, היכן רקדנית הבטן למדה, סגנון הריקוד שלה, האופן שבו היא מרקידה את הקהל וכדומה. ישנן רקדניות המוסיפות למופע שלהן סגנונות ריקוד נוספים, כגון מחול הודי, מחול אפריקאי ועוד, כדאי לבחון זאת ולהבין מה הכי יתאים עבורכם.

טיפ 3- חשוב לוודא שהרקדנית מסוגלת ליצור אווירה אותנטית ומיוחדת, אשר תסחוף את האורחים ותאפשר להם להיכנס לעולם הקסום של ריקודי הבטן. אחד הפרמטרים החשובים ביותר להצלחת האירוע הוא האופן שבו משלבים את הקהל בהופעה. זה נכון שרקדנית בטן מופיעה בריקודי סולו בזמן שהקהל יושב וצופה בה, אך לאחר מכן מאוד חשוב שהיא תשלב גם אינטרקציה עם הקהל. האירוע יהיה מוצלח יותר אם הרקדנית בטן תרקיד את הקהל ותספק לכולם אווירה נוחה ומשחררת כדי שגם כל האורחים ייהנו. כדי ליצור אווירה הרמונית כזו דרושים לרקדנית הבטן ניסיון ומקצועיות. חשוב לבחון זאת לפני שבוחרים את רקדנית הבטן לאירוע שלכם.

טיפ 4- ניתן לשלב במופע נגני דרבוקה, מעגל של מתופפים או אפילו זמר מזרחי שיוסיף לאווירה ולתחושה המיוחדת. חשוב לבחור ברקדנית מנוסה, בעלת ניסיון וותק מכובד של עבודה עם להקה או זמרים מלווים. ככל שהרקדנית בטן תדעה להתאים את עצמה ליותר שירים או אמנים מלווים כך האירוע יהיה שמח ומוצלח יותר.

טיפ 5- מומלץ תמיד לבקש המלצות או לבקש לדבר עם לקוחות קודמים שאותה רקדנית הבטן הופיעה אצלם. אין חוות דעת טובה יותר מאשר לקוח שהופיעו אצלו באירוע ויכול לספר לכן הכל ממקום ראשון. חשוב גם להקפיד לקרוא המלצות ודירוג לקוחות ברשת וברשתות החברתיות על אותה רקדנית על מנת להיות בטוחים.

לסיכום, ישנם לא מעט טיפים לבחירת רקדנית בטן, אך בסופו של דבר חשוב לבחור את הרקדנית שאתם הכי מתחברים אליה ולסגנון הריקוד שלה וכזו שאתם סומכים עליה שתהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח. יש לבחון לפני שמזמינים את רמת המקצועיות שלה, שנות הניסיון והוותק שיש לה, האנרגיות שהיא באה איתן ולוודא שזה תואם את מה שתכננתם לאירוע שלכם.

שנתראה בשמחות 🙂

כתיבת תגובה