fbpx

למה כדאי להזמין רקדנית בטן לאירוע או למסיבה?

איך ריקודי הבטן יתרמו לביטחון העצמי שלך וישאירו את אידיאל היופי מאחור?
11 בדצמבר 2016
רעיונות למסיבת רווקות
8 בינואר 2017

למה כדאי להזמין רקדנית בטן לאירוע או למסיבה?

אנשים תמיד מתייעצים איתי מה כדאי להוסיף לאירוע שלהם כדי שייתן לו פלפל,ושישאיר את כל האורחים ברחבה…

הרבה פעמים בהתחלה, כשאני שאני ממליצה להם על רקדנית בטן לאירוע שתופיע במופע ריקודי בטן הם מרימים גבה.

כשאני מסבירה להם במה מדובר- חוץ מהקטע האומנותי המשגע, על כל צבעוניות, השמחה, הפאן, הגיבוש של אורחים, רק אז הם מבינים איזו תוספת נפלאה זו מופע של רקדנית בטן באירוע ואיך הם לא חשבו עליה קודם!

אחד הדברים שאני הכי אוהבת כרקדנית בטן באירוע זה לראות איך הקהל מתרומם ועושה שמח ואיך אף אורח לא רוצה לעזוב את רחבת הריקודים! אירוע היום בלי רקדנית בטן זה לא שמחה אמיתית. אני ממש רואה איך מופע של ריקודי בטן כל פעם משדרג את האירוע מקצה לקצה – מאירוע שאנשים רק מחכים לאכול את הקינוח ולברוח הביתה, לאירוע שאנשים פשוט לא עוזבים את הרחבה והחיוך לא יורד להם מהפנים. רקדנית בטן שמגיעה לאירוע מקפיצה את האווירה, גורמת לגיבוש הקהל ופשוט מרימה את האירוע לפסגה אחרת! לעתים כשאני משתתפת באירוע כאורחת ולא כרקדנית בטן אני רואה איזו אווירה שונה יש באירוע. מופע ריקודי בטן של רקדנית בטן באירוע פשוט עושה פלאים!

ולכן, אני מאוד ממליצה לכם להזמין רקדנית בטן לאירוע הקרוב שלכם. לא משנה אם מדובר באירוע מצומצם עם מספר מועט של משתתפים או אירוע עצום עם מאות משתתפים, מופע של ריקודי בטן פשוט יהפוך לכם את האירוע לשמח יותר וכל האורחים יצאו מרוצים. אני ממליצה להזמין רקדנית בטן לאירוע כזו שאתם מתחברים לאנרגיות שלה ולמה שהיא משדרת. לשם כך אני ממליצה לצפות בסרטונים ובתמונות של רקדנית הבטן לפני שאתם מזמינים אותה לאירוע שלכם.

אז.. שיהיה המון מזל טוב ורק שמחות אמן 🙂

כתיבת תגובה