fbpx

למה כדאי להזמין רקדנית בטן למקווה

טיפים לבחירת רקדנית בטן
27 בספטמבר 2017
איך אני אדע אם ריקודי בטן מתאימים לי?
10 בינואר 2018

למה כדאי להזמין רקדנית בטן למקווה

לילה לפני החתונה, לפי המנהג היהודי צריכה הכלה לעתיד לטבול במקווה, על מנת להיטהר בטרם כניסתה לעולם הנישואין. הרחצה במקווה הפכה, עבור נשים מסוימות- לסיבה טובה למסיבה של ממש לא פחות אפילו ממסיבת הרווקות. הנשים שטובלות מזמינות למקווה את הבנות הקרובות אליהן בחיים- כמו אמא, דודות, אחיות, גיסות וחברות- לאירוע קטן, שנערך לאחר הטבילה. מטרת האירוע היא לחגוג את הנשיות, לשמח את הכלה וליהנות ביחד כמו שרק נשים יודעות!

רקדנית בטן למקווה

איך נהוג לחגוג את הטבילה במקווה?

אל המקווה יגיעו הנשים שהוזמנו על ידי הכלה, כשבדרך כלל נהוג להביא מתנות שונות- פריטי הלבשה תחתונה, מוצרי קוסמטיקה וכדומה. לאחר הטבילה במקווה, הכלה לעתיד תתקבל בשמחה ובריקודים על ידי בנות המשפחה והחברות שלה, והן ימשיכו את הערב בחגיגה- בין אם באזור המקווה עצמו ובין אם בביתה של הכלה או של אחת מבנות המשפחה. המסיבה מיועדת רק לבנות, כאמור, ומומלץ לנצל את האירוע על מנת לשלב בו פעילויות המתאימות לנשים בלבד.

הזמנת רקדנית בטן למקווה- חגיגה של העצמה נשית

חבורה של נשים יכולה, ברוב המקרים, לחגוג ולשמוח באופן טבעי עד אור הבוקר. אך יש לזכור כי חגיגת המקווה נערכת יום לפני החתונה, ומומלץ למצות אותה בשעה סבירה, על מנת לאפשר לכלה לנוח. כדאי אם כן, להזמין תכנית אמנותית שתהפוך את הערב למהנה במיוחד גם בזמן קצר, כמו למשל סדנה ללימוד ריקודי בטן. סדנה כזו תעשיר את הידע של הבנות המשתתפות, ותגרום להן ליהנות ולעבור חוויה מיוחדת של העצמה נשית, שתשאיר להן זיכרון מתוק. ריקוד הבטן הוא חושני ונשי מאוד, ויכול להתאים במיוחד עבור חבורת נשים בכל הגילאים- ועוד יותר כאשר מדובר בחגיגות טרום-חתונה המוקדשות לאישה צעירה.

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים רקדנית בטן

לא משנה מהו הרכב הנשים המגיעות לחגיגת המקווה- מכיוון שמדובר רק בבנות, רוב הסיכויים שכולן יתחברו לעניין הריקוד, וגם הביישניות שבחבורה ימצאו את עצמן רוקדות בשלב כלשהוא של הערב. מכיוון שכך, חשוב לשוחח עם רקדנית הבטן בצורה מעמיקה לפני הגעתה, לברר לגבי התכנים שהיא מעבירה ואת אופי הסדנה שלה. במידה והרקדנית המקצועית תדע למצוא את דרכה לליבן של כל המשתתפות- היא תוכל להפוך את ערב המקווה לחגיגה מיוחדת, שהכלה ושאר הבנות לא ישכחו לעולם.

ההבדל בין ערב מקווה בלתי נשכח לבין ערב מקווה שבו הכלה טובלת וכל האורחות ישר אחרי זה מתפזרות הביתה הוא קטן מאוד, והכל תלוי בתוכן האמנותי שיהיה באותו הערב ויגרום לכל החברות והמשפחה להישאר. בסדנת ריקודי בטן יש את כל האלמנטים להפוך את ערב המקווה לבלתי נשכח שגם יגבש בין כל הנשים שנמצאות, יעניין ויקפיץ אותן. ולכן, חשוב מאוד לשים דגש גם על התוכן האמנותי בערב המקווה פרט לטבילה עצמה ולאוכל שיוגש באירוע.

כתיבת תגובה